Atomicrops: Reap What You Crow
I Reap What You Crow får du igen för allt ditt hårda Atomicrops-arbete! Det besvarar även den uråldriga frågan ”hur skulle en kråkperson se ut om en den red på en häst och hade en stor lie?” Du vet, en klassisk fråga. DLC-paketet innehåller... Ny karaktär: Oregacrow – Oregacrow kommer till bondgården med sina kokgrytor redo och har en särskild kost som förvandlar alla tappade frön till majs eller rosor. Skörda stora grödor för att få bättre frön och fyll grytorna för att få unika uppgraderingar! Ny unik växt: Oregano – ersätter hjärtbetor när de äts. Fyll Oregacrows grytor med specifika grödor för att få bonusuppgraderingar. Nytt vapen: Lie – ett redskap lika bra mot grödor som fiender. Det här är vårt första och enda närstridsvapen som är laddat med mängder av användbara modifikationer för odling och strid. Nämnde vi att det ingår en häst med lien till de som uppgraderar? Nytt vapen: Igelpistol – har du någonsin tänkt för dig själv, ”har jag någonsin undrat hur det skulle se ut om man använde stora iglar som ammunition?” Du behöver inte fundera längre. Fast blä.