Atomic Heart - Midas Glove Skin (Windows)
Handskutseendet Midas ingår i Atomic Pass. Skaffa Atomic Pass och få det exklusiva handskutseendet Midas! Klä CHAR-les i snygga guldkläder och frys, elchocka och bränn fienderna med stil.