Atomic Heart - Labor & Science Weapon Skin Pack
Överlev spelets vansinniga värld och slåss mot såväl mördarrobotar som mutanter med det här paketet, som ger åtkomst till två exklusiva guldutseenden till yxan och elpistolen.