Asterigos: Curse of the Stars - Northwind Legion Gear
Northwind Legion Gear innehåller en exklusiv rustning och en uppsättning av smycken som hjälper till att boosta karaktärers styrka tidigt i spelet. Kläder: Northwind Tempest En rustning av det slag som bärs av de upphöjda krigarna i Northwind Legion. Av hävd behövde alla krigare i Northwind Legion klara Tempest-provet. Den här rustningen är mästerligt utformad av Anbari och kan stå emot alla förhållanden. Smycke: Krigshundens nål En prydnadsnål i trä formad som familjens älskade krigshund. Det var Hildas bror Carl som gav nålen till henne på hennes femte födelsedag. Föremålet är ett av få som hjälper henne att minnas sin döda bror. Smycke: Northwinds medaljong Hilda belönades med detta hängsmycke efter att ha klarat sitt första uppdrag sedan hon blev en krigare i Northwind Legion. Befälhavare Harold delade ut det personligen som ett tecken på hennes värdighet och en påminnelse om att alltid föra sig som en mogen krigare.