Asterigos: Call of the Paragons
När trefaldighetens tid nalkas blir de oroliga andarna från Aphes hjältar störda, och Phantasmas rämnor öppnar sig tvärs igenom hela staden. Hilda måste vara uppgiften mogen och visa att hon är hjältinnan som ska avgöra Aphes öde.