Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Det nya nedladdningsbara innehållet Ready To Race erbjuder ett stort utbud av modeller som blandar teknik, kraft, historia och design från Italien, Tyskland, Storbritannien och Japan. Slutresultatet är ett paket som uppfyller alla dina önskningar! BILAR SOM INGÅR * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid Det här är inte vilket spel som helst – det här är en äkta racingupplevelse. I samarbete med världens mest prestigefulla biltillverkare tar Assetto Corsa simulationsgenren till en ny nivå, med fokus på renodlad realism och fullkomlig precision i varje aspekt av spelet. Alla bilar är återskapade med häpnadsväckande detaljrikedom, och deras köregenskaper och prestanda har tagits fram med hjälp av tillverkarnas egna test- och telemetridata.