Assetto Corsa – Prestige Pack (nedladdningsbart innehåll)
Det nedladdningsbara innehållet "Assetto Corsa – Prestige Pack" innehåller nio nya bilar: Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus, Corvette C7 Stingray, Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1 och BMW M4 Coupe. Upplev precisionen. Känn kraften. Obs! Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus och Corvette C7 Stingray ingår även i det nedladdningsbara innehållet "Performance Pack", så se till att inte köpa båda paketen. Det här är inte vilket spel som helst. Det här är en äkta racingupplevelse. I samarbete med världens mest prestigefulla biltillverkare tar Assetto Corsa simulationsgenren till en ny nivå, med fokus på renodlad realism och fullkomlig precision i varje aspekt. Alla bilar är återskapade med häpnadsväckande detaljrikedom, och deras köregenskaper och prestanda har tagits fram med hjälp av tillverkarnas egna test- och telemetridata.