Assetto Corsa: Porsche-paket 3 (DLC)
Porsche-paket 3 till Assetto Corsa innehåller sju ikoniska bilar från tyska Porsche: – Porsche 911 GT3 Cup 2017 – Porsche 911 GT3 R 2016 – Porsche 919 Hybrid 2016 – Porsche 908 LH – Porsche 917 K – Porsche 911 R – Porsche 911 Turbo S Köp inte det här paketet om du har köpt säsongspasset till Assetto Corsa, eftersom du i så fall redan har tillgång till innehållet utan extra kostnad. Det här är inte vilket spel som helst – det här är en äkta racingupplevelse. I samarbete med världens mest prestigefulla biltillverkare tar Assetto Corsa simulationsgenren till en ny nivå, med fokus på renodlad realism och fullkomlig precision i varje aspekt av spelet. Alla bilar är återskapade med häpnadsväckande detaljrikedom, och deras köregenskaper och prestanda har tagits fram med hjälp av tillverkarnas egna test- och telemetridata.