Assetto Corsa: Porsche-paket 1 (DLC)
Porsche-paket 1 till Assetto Corsa innehåller sju klassiska bilar från tyska Porsche: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Köp inte det här paketet om du har köpt säsongspasset till Assetto Corsa, eftersom du i så fall redan har tillgång till innehållet utan extra kostnad. Det här är inte vilket spel som helst – det här är en äkta racingupplevelse. I samarbete med världens mest prestigefulla biltillverkare tar Assetto Corsa simulationsgenren till en ny nivå, med fokus på renodlad realism och fullkomlig precision i varje aspekt. Alla bilar är återskapade med häpnadsväckande detaljrikedom, och deras köregenskaper och prestanda har tagits fram med hjälp av tillverkarnas egna test- och telemetridata.