Assetto Corsa – Ferrari 70th Anniversary (DLC-paket)
Ferrari 70th Anniversary är ett nytt DLC-paket till Assetto Corsa! Det innehåller sju av de mest ikoniska bilarna från Ferraris storslagna historia. Gör dig redo att uppleva dessa modeller: * 1962 250 GTO * 1967 330 P4 * 1967 312/67 * 1984 288 GTO * 2004 F2004 * 2017 812 Superfast * SF70H Det här är inte vilket spel som helst. Det här är en äkta racingupplevelse. I samarbete med världens mest prestigefulla biltillverkare tar Assetto Corsa simulationsgenren till en ny nivå, med fokus på renodlad realism och fullkomlig precision i varje aspekt. Alla bilar är återskapade med häpnadsväckande detaljrikedom, och deras köregenskaper och prestanda har tagits fram med hjälp av tillverkarnas egna test- och telemetridata.