Assetto Corsa – DLC-säsongspass
DLC-säsongspasset ger dig tillgång till detta nedladdningsbara innehåll: JAPANESE PACK, RED PACK och de kommande PORSCHE-paketen. Sammanlagt får du över 30 nya bilar, Red Bull-banan och en exklusiv lack. Red Pack innehåller: BILARNA: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce BANAN: Spielberg REDBULL Ring Japanese Pack innehåller: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + upphottad version - Toyota Supra MK IV + time attack- och driftversion - Toyota AE86 Trueno + upphottad version och driftversion - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec De nedladdningsbara Porsche-paketen kommer att innehålla över 20 klassiska bilar från Porsches historia. Vissa speltillägg kan även köpas utanför säsongspasset, så se till att inte köpa något innehåll två gånger. Du kan inte få pengarna tillbaka för säsongspasset eller eventuella dubbelköp av fristående speltillägg som ingår däri.