Öka skeppets lagerkapacitet till 2 500 och få 500 enheter metall, virke, textilier, socker och rom för varje gång du köper det här paketet. Viktigt: Du måste nå minne 04 i sekvens 03 för att få ut någonting av detta nedladdningsbara innehåll.