Utforska nya platser och upptäck hemligheterna på Black Island, Mystery Island och Sacrifice Island för att hitta gömda skattkistor med nya dräkter och vapen åt Edward, samt nya galjonsfigurer och segel till ditt skepp, Jackdaw. Stick ut i flerspelarläget med nya och exklusiva dräkter, bilder, titlar, reliker och emblem!