Följ med Duleep Singh när han försöker återta sin bördsrätt som maharadja. På färden kommer han att stå upp emot tempelherrarna och sätta sin vänskap med drottning Victoria på prov. Upptäck tio helt nya uppdrag i London! Dessa uppdrag blir tillgängliga efter att du har klarat sekvens 3.