Spela flera timmar långa nya äventyr, höj din max level och uppgradera din assassin med Assassin's Creed Origins Season Pass Tillgång till 2 stora expansioner 2018 The Hiddens Ones: Led The Hidden Ones och fortsätt ditt äventyr med Bayek flera år efter händelserna i Origins, i en ny region. The Curse of the Pharaohs: Utforska en mystisk värld där du får slåss mot varelser i egyptisk mytologi. Bekämpa mumier och enorma monster i ett övernaturligt rike. Lås upp två exklusiva anpassningspaket Roman Centurion Pack: Komplettera din utrustning med lejonskinnet från Roms brutalaste soldater, 2 vapen, 1 sköld och 1 riddjur. Horus Pack: Horus, den egyptiska himmelsguden, visar din assassin sin gunst med denna exklusiva dräkt. Paketet innehåller 1 riddjur, 2 bågar och 1 sköld. Ingår också i Season Pass Ett exklusivt vapen från dag 1, samt ett Base Helix Credit-paket (500)