Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Avsnitt 3: Bloodline
Allt i din konflikt med Order of the Ancients har lett till det här ögonblicket. Lägg dina meningsskiljaktigheter med Darius åt sidan och stoppa de ondskefulla krafter som jagar dig en gång för alla i Bloodline – det sista avsnittet av Legacy of the First Blade.