Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Avsnitt 1: Hunted
Möt legendaren som först använde lönnkniven. Få reda på varför han väljer att jobba i det fördolda, och upptäck vad en ny fiende har i görningen.