Armello – Vildsångerskan Sanas hjältetema
Björnklanens vildsångare har direktkontakt med det Vilda och genom dem sjunger det Vilda. Sanas sång är inte annorlunda.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!