Armello – Vildmarksflodens hjältetema
Slöjans jägares bästa tillgång vet att för att överleva det vilda, måste man bli vild.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!