Armello – Sköldrese Magnas hjältetema
Vissa krigare blir legendariska, och står långt över alla andra. Av Sköldrese finns det bara en, Magna. Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka! Obs! Det här innehållet kräver Armello – Usurpatorns hjältepaket DLC.