Armello – Krigsherre Bruns hjältetema
Björntalarna talar om Bruns exil, men få vågar nämna den titan som skapades genom klanens förräderi.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!