Armello – Hakonväktare Thanes hjältetema
Alla listiga råttor behöver ett bergsäkert alter ego, och en pålitlig mustasch är grunden för en perfekt förklädnad.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!