Armello – Frontlöpare Barnabys hjältetema
Barnaby bryr sig inte ens om att det är en stor ära att bli utnämnd till frontlöpare. Han bara gillade flaggan.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!