Armello – Fjärrsökerskan Ambers hjältetema
Det är många som pratar om Fjärrsökerskan, men få har sett henne stryka omkring i djupen i Armellos uråldriga byggnader långt bortom slätterna.Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka!