Armello – Byggmästarinna Elyssias hjältetema
De flesta arkitekter packar ihop så fort bläcket på ritningarna är torrt. Elyssia är med på varje bygge, när både bult och skruv dras åt. Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka! Obs! Det här innehållet kräver Armello – Usurpatorns hjältepaket DLC.