Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Valrossar invaderar pingvinernas hem! Vagga och hoppa runt dina fiender, använd kraftblock och plattformar för att vända på rollerna och stoppa inkräktarna i deras spår, var bara försiktig med herrelösa fåglar, kallt vatten och arga valrossar som inte har blivit eliminerade – det finns ingen vrede likt den från en förorättad valross! Penguin Push är ett snabbt och rasande actionplattformsspel som kommer att testa din list, reflexer och tapperhet för en till två spelare, och det inkluderar globala resultattavlor!