Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Bli blåst in i en annan dimension när du upplever KUNG FURY:s magiska kul: STREET RAGE – från utvecklarna ”HelloThereGames” skapare av den kritikerrosade AVICII Invector. Kung Fury: Street Rage är det allra första licensierade spelet tillgängligt som ett skåp i spelet tillsammans med de 35+ andra spelen inom Arcade Paradise och du kan spela JUST NU, uppdaterad med onlinepoängtavlor för att tävla mot andra arkadägare och uppgifter/mål att utföra inom Arcade Paradise-ekonomin! Om Kung Fury: Street Rage Det är 1985 och våldet rasar på Miamis gator, det kommer att ta den tuffaste kampsportspolisen och 3 hårt ansatta förare från hela rymden OCH tid att städa upp dem! Välj din kämpe Välj mellan 4 karaktärer – var och en med sina egna förmågor, spelstilar och hållbarhet och börja slänga skräpet för att få så höga poäng som möjligt! – Kung Fury: En balanserad bråkare med förmågan att stöta fiender och en genomsnittlig hälsopool – Hackerman: En glaskanonkombination av sci-fi-trolldom och hög APM-sprängning! – Barbarianna: Ställ de verkliga frågorna för att ladda upp din skräckinjagande eldkraft med en minipistol – men se upp för dålig hälsa! – Triceracop: Förintelse? Inte på hans vakt. Det är en dinosaurie med en pistol, MASSOR av pistoler! Och massor av hälsa! Bekämpa vågor av fiender Använd intensiv arkad-action med två knappar för att få FÖRÖDANDE benknasande effekt, lätt att plocka upp – svårt att bemästra när vågorna blir snabbare och mer varierande! Gå tillbaka till 80-talet Autentiskt retro-arkadspel och VHS-retroestetik – och ett synthsoundtrack att slå ner till från de svenska kraftfulla elektrosensationerna Mitch Murder och Joel Eriksson. Ta med Fury till din arkad! Höj temperaturen med KUNG FURY: STREET RAGE – tillgängligt som detta söta nya skåp i Arcade Paradise DLC, med nya mål, mål och resultattavlor!