ARCADE GAME SERIES: GALAGA
Mästerverket GALAGA, som debuterade i arkadhallarna 1981, kommer äntligen till Xbox One! Rör skeppet åt vänster och höger och förstör vågorna av utomjordingar i denna rymdskjutare. Förgör alla fiender för att komma vidare till nästa nivå! Rädda ett fångat skepp och kombinera till ett dubbelskepp! Pröva utmaningsnivåerna som återkommer efter ett visst antal banor och sikta på en perfekt poäng! Med flera fiendeformationer, utmaningsnivåerna och dubbelskeppets höga risk och höga belöning, finns det gott om innehåll även för de mest vana spelarna! Den här senaste porten kommer med inställningar för scanlines och ljud samt möjlighet att växla mellan de gamla och nya versionerna - perfekt för riktiga fans av spelet. Upplev arkadhallarnas lysande stjärna på 80-talet!