ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
Detta är ett specialpaket som består av de tre klassiska arkadspelen PAC-MAN, GALAGA och DIG DUG! Få tre spel för priset av två! Alla de tre klassiska spelen har söta karaktärer, enkla regler och djupt gameplay som kommer att ge dig otaliga timmars underhållning! De här senaste portarna kommer med inställningar för scanlines och ljud samt diverse alternativ som t.ex. att spela med buggen på nivå 256 - perfekt för riktiga PAC-MAN-fans!