Aquarium Land: Parrot
Med detta DLC låser du upp: - din egen papegoja som följer dig överallt! - aktiv bonus som ökar hastigheten med vilken du fångar fisk i havet - hemliga fiskar som du kan mata för att få beauty cup-poäng - ny dekoration till fiskskålen - 100 ädelstenar Ha kul med ditt nya husdjur, ta hand om dina nya fiskar, dekorera akvariet, spendera dina ädelstenar på olika uppgraderingar och njut av bonusen!