Aquarium Land: Complete Edition
Gå och fiska i havet, simma, fånga arter som guldfisk, sjöstjärna, koifisk och lägg till dem i ditt akvarium för att utöka din akvariebutik! Kör en motorbåt, åk jetski eller hoppa bara i vattnet och dyk med en vän i flerspelarläge! Funktioner: - 4 söta husdjur som följer dig överallt och ger dig en aktiv bonus (ökad hastighet för att fånga fisk eller ökade kontanter som samlas in från fisk) - 400 extra ädelstenar att spendera på uppgraderingar, anställa anställda och omedelbar fyllning av tankar med fisk - 4 hemliga fiskar som du kan mata för att tjäna Beauty Cup-poäng - 4 nya fiskskålsdekorationer - många olika akvatiska världar - 100+ arter att fånga - flerspelarläge upp till 2 spelare - 20 roliga skins att välja mellan - uppgraderingar av karaktärer, kunder och anställda - Motorbåts- och jetskiåkning - olika dykstilar med coola animationer - akvarium dekorationer - expeditioner med fartyg Upptäck fantastiska platser fyllda med en mängd olika vackra djur. Upptäck enorma och legendariska varelser för att locka fler besökare. Det finns en kund för varje havsdjur, stort eller litet, allt du behöver göra är att fiska med attityd! Investera i din akvariebutik och utforska havsvärlden som en riktig fiskig tycoon! Ju mer pengar du tjänar, desto fler uppgraderingar och akvarier kan du få!