Aquarium Land: Armadillo
Med detta DLC låser du upp: - ditt eget bältdjur som följer dig överallt! - aktiv bonus som ökar hastigheten med vilken du fångar fisk i havet - hemliga fiskar som du kan mata för att få beauty cup-poäng - ny fiskskålsdekoration - 100 ädelstenar Ha kul med ditt nya husdjur, ta hand om dina nya fiskar, dekorera akvariet, spendera dina ädelstenar på olika uppgraderingar och njut av bonusen!