AQUA KITTY UDX: Xbox One Ultra Edition
AQUA KITTY UDX tar Xbox One med storm i denna utökade Ultra Edition som innehåller ett nytt storslaget jättefarkostläge! På grund av en plötslig mjölkbrist, så är katter runtom i världen tvungna att söka efter nya källor som kan tillfredställa deras begär. Du och dina mjölkbrytarkatter har övervunnit er fruktan för vatten för att borra ner under havsbotten och börja utvinna vad som verkar vara enorma källor av naturligt bildande fullfet mjölk. Förbered dig för ubåts-action i högt tempo då du försvarar kissarna från de destruktiva mekaniska sjöodjuren. Det extra jättefarkostläget för dig djupt ner i en kattastisk djuphavsgrav. Där måste du flyga förbi och förinta fiendens jättefarkoster för att rädda inspärrade kattungar. Spela i samarbetsläge eller ensam, mjölken måste flöda!