Köp 80 Exotic Shards* + (30 extra Exotic Shards**) Exotic Shards är en valuta som används i spelet för att skaffa anpassningar till Apex Artifacts och vissa mytiska melees. De kan även användas till att köpa saker i Exotic Shop. *Kräver Apex Legends (tillgängligt separat) och alla speluppdateringar. Exotic Shards är inte tillgängliga i Belgien. **Bonus beräknad på priset för 10 Exotic Shards Bundle som köps separat.