Antikens förtrupp
Inkluderar dräkten Antikens förtrupp som minskar tiden innan Lara återfår sin hälsa, pilbågsutseendet Ledljus och ett kortpaket med garanterat två ovanliga kort (rare) och tre andra kort som har ökad chans att vara ovanliga.