Anime Pack
Äntligen kan dina österländska drömmar slå in! Få en frisyr som trotsar vinden! Hacka de onda motståndarna i små, små bitar med Tappert Svärd! Kaiju-XL gör processen kort med fienden, med fart och nyfikenhet! Klä dig i strålande skrud som valfri helig man av tredje gatan!