Alone in the Dark - Director's Commentary Mode
Utforska inspirationen, hindren och de kreativa besluten som formade 2024:s första skräckmästerverk med det exklusiva regissörskommentarsläget, som bara finns på engelska. När du ger dig in i Dercetos förvridna korridorer kan du lyssna på skräckmästaren Mikael Hedberg, som skrivit de legendariska rysarspelen SOMA och Amnesia, samt Frédérick Raynal, mannen bakom det första Alone in the Dark.