Alone in the Dark - Derceto 1992 Costume Pack
Res till det förflutna med Edward Carnby och Emily Hartwood, spelade av stjärnorna David Harbour (Stranger Things) och Jodie Comer (Killing Eve). Byt snabbt mellan deras otroligt detaljerade moderna utseenden och deras klassiska polygonfattiga modeller, vilket ger ditt äventyr en kul vändning som hyllar skräckens ursprung.