Focus EntertainmentAction och äventyrSkjutspel
Ultimate Edition för Aliens: Fireteam Elite är ett måste för en ambitiös Colonial Marine. Om du uppgraderar från Standard Edition får du Pathogen-expansionen, komplett med en ny kampanj, nya vapen och annat! Dessutom kommer Ultimate Edition innehåller allt nedladdningsbart innehåll med kosmetika och Endeavor-pass samt Endeavor Veteranpaket. PATHOGEN EXPANSION En mystisk patogen går lös på LV-895 och inte ens xenomorphs går säkra för dess framfart. Besättningen på Endeavor måste bege sig till outforskat land och möta skräckinjagade nya fiender om de ska kunna upptäcka källan till detta mystiska nya hot. Häng med dina marines i en helt ny kampanj som tar dig till hjärtat av patogenens näste. Beväpnad med nya vapen och förmåner är det upp till dig att hindra patogenen från att ta över. ENDEAVOR-PASS Lev ut dina Alien-inspirerade överlevnadsdrömmar genom att specialanpassa din Colonial Marine till max. Välj från ett urval av Weyland-Yutanis topprustning! Eller du kanske letar efter något nytt. Varför inte pröva livet som rymdtransportör och visa att även vanliga resenärer kan överleva xenomorph-hotet? Endeavor Pass ger dig fyra fullspäckade paket med nedladdningsbart innehåll med över 80 kosmetiska föremål för din alldeles egna stil. ENDEAVOR VETERANPAKET Pröva en klassisk Aliensinspirerad look med 12 kosmetiska föremål från den nostalgisk filmupplevelsen som fångade våra hjärtan. Den här får till och med en mest härdade marinkårssoldaten att längta tillbaka till den gamla goda tiden.