ALASKA-stilpaket
TA7:BG7ämj vildmarken med Alaska-stilpaketet. Det innehåller: Vänliga bäver-hjälmen, Alaska-träsnowboard. Paketet fungerar med kartor i Alaska och Alperna. Paketet ingår inte i Steep Season Pass.