Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
Nästa kliv i stridandets utveckling. En klinisk prövning förvandlade Lazarus till en dödlig blandning av kvinna och maskin. Hon är höjden av evolution, och dessutom redo att utmana vem, eller vad, som än står i hennes väg. Tillgänglig i 30 dagar efter lansering.