Uppgradera till Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition som innehåller basspelet och Deluxe Edition-innehåll. I Deluxe Edition-innehållet ingår: Exklusiv Jack Gelder avatardräkt Bravado Bundle sminkpaket Ingenting utstrålar budskapet "Vi har kommit för att återuppbygga samhället" som en riktigt snygg bandana! Spacerpunk sminkpaket Din stil behöver inte anpassa sig efter ett fallet galaktiskt samhälles regler. Infested Worlds planetscenario Överlev i en värld som övertagits av utomjordisk flora och fauna och domineras av Kir'ko-fraktionerna.