Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars
Obs! Du som äger Age of Mythology: Retold Premium Edition får den här produkten som del av den utgåvan. Känn kraften i kinesisk mytologi med Immortal Pillars, den första expansionen till Age of Mythology: Retold. Upptäck en helt ny panteon, mytologiska enheter av legendariska mått och helt otroliga gudakrafter i den storslagna kampanjen, som baseras på de gamla myterna. Åkalla den mäktiga gudinnan Nüwa, styr den tjurhövdade krigsguden Chiyou och få hjälp av Nüba, torkans frambringare. Du får även härska över himlen med den flygande regndraken Yinglong och utforska alla möjliga andra spännande upplevelser. Missa inte chansen att bli bland de första som får uppleva myterna. Lägg till på önskelistan nu och få de senaste nyheterna direkt! Om du vill ha bäst värde för pengarna och få ut mesta möjliga av Age of Mythology: Retold ska du skaffa Age of Mythology: Retold Premium Edition! Har du den utgåvan får du automatiskt den här spännande expansionen utan extra kostnad eller steg. Den bara finns där!