Age of Mythology: Legacy Deity Portraits Pack
Det här porträttpaketet låter fans av originalspelet ge sig ut på en nostalgisk resa tillbaka till storslagna spel från förr. Upplev spelens storhetstid med det här specialpaketet som ger alternativet att använda ikoniska gudaporträtt från det klassiska spelet som fängslade publik världen över.