Age of Empires III: Definitive Edition – USA + Mexiko-dubbelpaket
Upplev ett historiskt Nordamerika med civilisationerna Mexiko och USA i Empires III: Definitive Edition. Paketet innehåller både civilisationerna Mexiko och USA tillsammans med ett stort utbud med nytt innehåll. Med civilisationerna låser du upp nya utforskare och två hemstäder, sjutton enheter och fyra unika byggnader. Paketet innehåller även de helt nya historiska slagen "Grito de Dolores" och "Nedbränningen av USS Philadelphia". Dessutom har båda civilisationerna en ny åldringsmekanik som låter dig välja olika delstater för att utveckla civilisationen, och på så vis få särskilda leveranskort och bonusar som passar just din spelstil. BONUS: Om du äger både den mexikanska och amerikanska civilisationen låses det historiska Queenston Heights-slaget upp i spelet.