Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
Upplev allt Age of Empires III: Definitive Edition har att erbjuda med paketet The Complete History. Paketet innehåller spelet Age of Empires III: Definitive Edition, samt alla tidigare släppta expansioner, och kombinerar alla 22 civilisationer, 12 historiska samarbetsslag, 8 röstsatta kampanjer och The Art of War-utmaningsuppdragen i ett och samma prisvärda paket. Det här paketet ger dig även det senaste innehållspaketet Knights of the Mediterranean, som innehåller civilisationerna Italien och Malta, det nya spelläget Tycoon, 8 historiska kartor och nya achievements att få. - Age of Empires III: Definitive Edition - AOE III: DE – United States Civilization - AOE III: DE – Mexico Civilization - AOE III: DE – The African Royals - Samt helt nya AOE III: DE – Knights of the Mediterranean Upplev allt i Age of Empires III och spara pengar.