Age of Empires III: Definitive Edition – hjälteutseendepaket – Lizzie
Samla och styr hjältar för att erövra hela världens länder. Möt piraten Lizzie (brittisk): Även om Elisabet Ramsey är dotter till en engelsk adelsman föredrar hon sjöröveri i Karibien – med eller utan Hennes Majestäts kaparbrev.