Ledaren för Mogul Embassy, Swerve Strickland, ansluter sig till AEW: Fight Forever! Swerve sparkar igång säsong 3 tillsammans med den helt nya strandbaskartan med dag och kväll-läge PLUS två nya anpassningsalternativ för kläder. Detta ingår i Season Pass 3 som innehåller: 3 nya talanger, en ny strandkarta med dag och kväll-läge, 33 helt nya tekniker, 42 nya skin- och klädalternativ och 11 nya musikspår.