All Elite Wrestling och Ring of Honor-stjärnan Claudio Castagnoli ansluter sig till AEW: Fight Forever! med sin berömda European Uppercut. DLC-paketet Giant Swing in the Ring innehåller också 30 nya skin-alternativ, samt en alternativ version av Claudios ingångsmusik. Detta ingår i Season Pass 3 som innehåller: 3 nya talanger, en ny strandkarta med dag och kväll-läge, 33 helt nya tekniker, 42 nya skin- och klädalternativ och 11 nya musikspår.