Vi älskar våra lojala Fight Forever-fans! Fem nya musikspår och tio nya klädalternativ är vårt sätt att tacka er! Detta ingår i Season Pass 3 som innehåller: 3 nya talanger, en ny strandkarta med dag och kväll-läge, 33 helt nya rörelser, 42 nya skin- och klädalternativ och 11 nya musikspår.